sus
©Toate drepturile rezervate BIROUL DE ADMINISTRARE PROPRIETĂȚI IMOBILIARE
Design AV DESIGN


Asistență



Noi dorim să preluăm povara administrării de zi de zi de pe umerii proprietarilor si suntem pregătiți să ne asumăm raspunderea pentru proprietatea pe care o administrăm.

Zilnic suntem confruntați cu o multitudine de probleme si suntem mereu provocați să găsim soluții optime pentru proprietarii noștri. Suntem gata să soluționăm operativ si calificat orice problemă legată de intreținerea proprietății clientului nostru, folosind un număr mare de colaboratori calificați pentru fiecare domeniu de activitate.

La noi telefonul nu este inchis niciodată! Pentru urgențe putem fi contactați la orice oră din zi și din noapte, 365 de zile pe an! Acest serviciu, pus la dispoziția clienților noștri permite luarea unor măsuri rapide si puțin costisitoare pentru cazurile de urgență. De multe ori putem rezolva o problemă prin telefon sau sunând pe unul din instalatorii cu care colaborăm strâns.

Serviciile noastre sunt oferite în baza unui contract ferm de administrare prin care sunt stabilite clar raporturile cu clienții noștri și serviciile convenite cu aceștia.

Taxa de administrare pe care o percepem diferă de la client la client, in funcție de complexitatea serviciilor solicitate. Nivelul ei este influențat de numarul de proprietăți incluse in contractul de administrare, de distanța locatiei față de centrul Capitalei si nu în ultimul rând de statutul proprietății, respectiv dacă este destinată inchirierii sau nu.

Spre exemplu, pentru un apartament situat în zona centrală, vizând servicii obișnuite (plata facturilor, asigurarea proprietății, reprezentare fața de terți, vizitare periodică) taxa de administrare este de 25 Euro/lună (plus TVA) dacă proprietatea nu este destinată inchirierii și ajunge până la 10% din nivelul chiriei, dar nu mai mult de 100 Euro/luna (plus TVA), in cazul in care proprietatea este inchiriată și sunt incluse majoritatea serviciilor oferite pentru buna administrare a proprietății.

Taxa convenită la inceperea contractului de administrare include toate prestațiile solicitate. Servicii suplimentare se taxează separat.

Un avocat este alături de noi și ne sfătuiește in problemele dificile de natură juridică. Astfel suntem in măsură să oferim soluții calificate, clare și sigure clienților noștri.

De fiecare dată când este necesar (schimbarea chiriașului, lucrări de reparație, situații deosebite), clienții noștri sunt contactați, informați asupra situației create si rugați să hotărască asupra modului de soluționare. In orice situație biroul nostru vă face propuneri calificate pentru rezolvarea situației create.

Dacă ocazional aveți nevoie de un lucrător sau de personal pentru menaj, daca aveți nevoie de o parte din serviciile noastre sau de intregul pachet, noi suntem aici pentru Dvs.