Asistență
Noi dorim să preluăm povara administrării de zi de zi de pe umerii proprietarilor
si suntem pregătiți să ne asumăm raspunderea pentru proprietatea pe
care o administrăm.
Zilnic
suntem confruntați cu o multitudine de probleme si suntem mereu provocați
să găsim soluții optime pentru proprietarii noștri. Suntem gata să soluționăm
operativ si calificat orice problemă legată de intreținerea proprietății
clientului nostru, folosind un număr mare de colaboratori calificați
pentru fiecare domeniu de activitate.
La
noi telefonul nu este inchis niciodată! Pentru urgențe putem fi contactați
la orice oră din zi și din noapte, 365 de zile pe an! Acest serviciu,
pus la dispoziția clienților noștri permite luarea unor măsuri rapide
si puțin costisitoare pentru cazurile de urgență. De multe ori putem
rezolva o problemă prin telefon sau sunând pe unul din instalatorii
cu care colaborăm strâns.
Serviciile
noastre sunt oferite în baza unui contract ferm de administrare prin
care sunt stabilite clar raporturile cu clienții noștri și serviciile
convenite cu aceștia.
Taxa
de administrare pe care o percepem diferă de la client la client, in
funcție de complexitatea serviciilor solicitate. Nivelul ei este influențat
de numarul de proprietăți incluse in contractul de administrare, de
distanța locatiei față de centrul Capitalei si nu în ultimul rând
de statutul proprietății, respectiv dacă este destinată inchirierii
sau nu.
Spre
exemplu, pentru un apartament situat în zona centrală, vizând
servicii obișnuite (plata facturilor, asigurarea proprietății, reprezentare
fața de terți, vizitare periodică) taxa de administrare este de 25 Euro/lună
(plus TVA) dacă proprietatea nu este destinată inchirierii și ajunge
până la 10% din nivelul chiriei, dar nu mai mult de 100 Euro/luna
(plus TVA), in cazul in care proprietatea este inchiriată și sunt incluse
majoritatea serviciilor oferite pentru buna administrare a proprietății.
Taxa
convenită la inceperea contractului de administrare include toate prestațiile
solicitate. Servicii suplimentare se taxează separat.
Un
avocat este alături de noi și ne sfătuiește in problemele dificile de
natură juridică. Astfel suntem in măsură să oferim soluții calificate,
clare și sigure clienților noștri.
De
fiecare dată când este necesar (schimbarea chiriașului, lucrări
de reparație, situații deosebite), clienții noștri sunt contactați,
informați asupra situației create si rugați să hotărască asupra modului
de soluționare. In orice situație biroul nostru vă face propuneri calificate
pentru rezolvarea situației create.
Dacă
ocazional aveți nevoie de un lucrător sau de personal pentru menaj,
daca aveți nevoie de o parte din serviciile noastre sau de intregul
pachet, noi suntem aici pentru Dvs.