sus
©Toate drepturile rezervate BIROUL DE ADMINISTRARE PROPRIETĂȚI IMOBILIARE
Design AV DESIGN


Asistenta



Noi dorim sa preluam povara administrarii de zi de zi de pe umerii proprietarilor si suntem pregatiti sa ne asumam raspunderea pentru proprietatea pe care o administram.

Zilnic suntem confruntati cu o multitudine de probleme si suntem mereu provocati sa gasim solutii optime pentru proprietarii nostri. Suntem gata sa solutionam operativ si calificat orice problema legata de intretinerea proprietatii clientului nostru, folosind un numar mare de colaboratori calificati pentru fiecare domeniu de activitate.

La noi telefonul nu este inchis niciodata! Pentru urgente putem fi contactati la orice ora din zi si din noapte, 365 de zile pe an! Acest serviciu, pus la dispozitia clientilor nostri permite luarea unor masuri rapide si putin costisitoare pentru cazurile de urgenta. De multe ori putem rezolva o problema prin telefon sau sunand pe unul din instalatorii cu care colaboram strans.

Serviciile noastre sunt oferite in baza unui contract ferm de administrare prin care sunt stabilite clar raporturile cu clientii nostri si serviciile convenite cu acestia.

Taxa de administrare pe care o percepem difera de la client la client, in functie de complexitatea serviciilor solicitate. Nivelul ei este influentat de numarul de proprietati incluse in contractul de administrare, de distanta locatiei fata de centrul Capitalei si nu in ultimul rand de statutul proprietatii, respectiv daca este destinata inchirierii sau nu.

Spre exemplu, pentru un apartament situat in zona centrala, vizand servicii obisnuite (plata facturilor, asigurarea proprietatii, reprezentare fata de terti, vizitare periodica) taxa de administrare este de 25 Euro/luna (plus TVA) daca proprietatea nu este destinata inchirierii si ajunge pana la 10% din nivelul chiriei, dar nu mai mult de 100 Euro/luna (plus TVA), in cazul in care proprietatea este inchiriata si sunt incluse majoritatea serviciilor oferite pentru buna administrare a proprietatii.

Taxa convenita la inceperea contractului de administrare include toate prestatiile solicitate. Servicii suplimentare se taxeaza separat.

Un avocat este alaturi de noi si ne sfatuieste in problemele dificile de natura juridica. Astfel suntem in masura sa oferim solutii calificate, clare si sigure clientilor nostri.

De fiecare data cand este necesar (schimbarea chiriasului, lucrari de reparatie, situatii deosebite), clientii nostri sunt contactati, informati asupra situatiei create si rugati sa hotarasca asupra modului de solutionare. In orice situatie biroul nostru va face propuneri calificate pentru rezolvarea situatiei create.

Daca ocazional aveti nevoie de un lucrator sau de personal pentru menaj, daca aveti nevoie de o parte din serviciile noastre sau de intregul pachet, noi suntem aici pentru Dvs.