Asistenta
Noi dorim sa preluam povara administrarii de zi de zi de pe umerii proprietarilor
si suntem pregatiti sa ne asumam raspunderea pentru proprietatea pe
care o administram.
Zilnic suntem confruntati
cu o multitudine de probleme si suntem mereu provocati sa gasim solutii
optime pentru proprietarii nostri. Suntem gata sa solutionam operativ
si calificat orice problema legata de intretinerea proprietatii clientului
nostru, folosind un numar mare de colaboratori calificati pentru fiecare
domeniu de activitate.
La noi telefonul
nu este inchis niciodata! Pentru urgente putem fi contactati la orice
ora din zi si din noapte, 365 de zile pe an! Acest serviciu, pus la
dispozitia clientilor nostri permite luarea unor masuri rapide si putin
costisitoare pentru cazurile de urgenta. De multe ori putem rezolva
o problema prin telefon sau sunand pe unul din instalatorii cu care
colaboram strans.
Serviciile noastre
sunt oferite in baza unui contract ferm de administrare prin care sunt
stabilite clar raporturile cu clientii nostri si serviciile convenite
cu acestia.
Taxa de administrare
pe care o percepem difera de la client la client, in functie de complexitatea
serviciilor solicitate. Nivelul ei este influentat de numarul de proprietati
incluse in contractul de administrare, de distanta locatiei fata de
centrul Capitalei si nu in ultimul rand de statutul proprietatii, respectiv
daca este destinata inchirierii sau nu.
Spre exemplu, pentru
un apartament situat in zona centrala, vizand servicii obisnuite (plata
facturilor, asigurarea proprietatii, reprezentare fata de terti, vizitare
periodica) taxa de administrare este de 25 Euro/luna (plus TVA) daca
proprietatea nu este destinata inchirierii si ajunge pana la 10% din
nivelul chiriei, dar nu mai mult de 100 Euro/luna (plus TVA), in cazul
in care proprietatea este inchiriata si sunt incluse majoritatea serviciilor
oferite pentru buna administrare a proprietatii.
Taxa convenita la
inceperea contractului de administrare include toate prestatiile solicitate.
Servicii suplimentare se taxeaza separat.
Un avocat este alaturi
de noi si ne sfatuieste in problemele dificile de natura juridica. Astfel
suntem in masura sa oferim solutii calificate, clare si sigure clientilor
nostri.
De fiecare data
cand este necesar (schimbarea chiriasului, lucrari de reparatie, situatii
deosebite), clientii nostri sunt contactati, informati asupra situatiei
create si rugati sa hotarasca asupra modului de solutionare. In orice
situatie biroul nostru va face propuneri calificate pentru rezolvarea
situatiei create.
Daca
ocazional aveti nevoie de un lucrator sau de personal pentru menaj,
daca aveti nevoie de o parte din serviciile noastre sau de intregul
pachet, noi suntem aici pentru Dvs.